Οι πελάτες μιας επιχείρησης είναι η πορεία της προς το μέλλον.
Με την σωστή οργάνωση, την σωστή παρακολούθηση, τα σωστά στοιχεία αλλά και τον σωστό τρόπο διαχείρισης του πελατολογίου η επιχείρηση μπορεί να προχωρήσει μπροστά.
Ένα από τα πλεονεκτήματα του «Delivery» είναι η άμεση πληροφόρηση του χρήστη για τον πελάτη που παίρνει τηλέφωνο, αφού μπορεί με την αναγνώριση κλήσης μόνο να έχει τα ποιοτικά στοιχεία αυτού που καλεί. Οι ημερομηνίες πρώτης και τελευταίας παραγγελίας δείχνουν την πιστότητα του πελάτη αφού όσο πιο παλιός είναι ένας πελάτης τόσο πιο πιστός είναι στην επιχείρηση. Ο συνολικός τζίρος μας δείχνει πόσο συχνός είναι ο πελάτης αφού όσο πιο μεγάλος είναι ο τζίρος τόσο πιο πολύ καλός πελάτης είναι. Σε συνδυασμό με τις ημερομηνίες που αναφέρθηκαν παραπάνω αυτό είναι ένα καλό στοιχείο ποιότητας πελάτη. Ένα ακόμα καλό στοιχείο πελάτη είναι ο αριθμός των παραγγελιών που ο πελάτης έχει παραγγείλει ανεξαρτήτως του τζίρου αφού και αυτό αποτελεί από μόνο του στοιχείο ποιότητας του. Τέλος το σύνολο της τελευταίας παραγγελίας του είναι ένα εξίσου σημαντικό στοιχείο αφού καταλαβαίνουμε από αυτό το μέγεθος της παραγγελίας του πελάτη.
Εκτός των στοιχείων της ποιότητας του πελάτη το σύστημα θα εμφανίσει την απόσταση βασισμένο σε χάρτη που έχει ο πελάτης από την επιχείρηση αλλά και τον χρόνο που θέλει ο διανομέας να φτάσει σε αυτόν κάνοντας την πιο κοντινή διαδρομή. Με αυτές τις πληροφορίες εύκολα μπορεί η επιχείρηση να οριοθετήσει την περιοχή κάλυψης για διανομή βάζοντας σαν κριτήριο είτε τον χρόνο που χρειάζεται να πάει ο διανομέας στον πελάτη είτε την χιλιομετρική απόσταση.
Επειδή η πληροφορία είναι το νούμερο ένα όπλο στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης εμείς την προσφέρουμε απλόχερα.