Όλες οι εφαρμογές παραγγελιοληψίας εμφανίζουν τα στοιχεία του πελάτη με την αναγνώριση κλήσης εφόσον αυτός είναι καταχωρημένος στην βάση δεδομένων.
Όμως στην δουλειά, μόνο το όνομα του πελάτη δεν είναι αρκετό. Ο τηλεφωνητής πρέπει να ξέρει και το ποιόν του. Να ξέρει πόσο καλός πελάτης είναι, πόσο πιστός, σε πόση απόσταση βρίσκεται από το μαγαζί και γενικά να γνωρίζει αρκετές πληροφορίες πριν ξεκινήσει την συνομιλία μαζί του.
Το «Delivery» δίνει απλόχερα όλες αυτές τις πληροφορίες που είναι αναγκαίες ώστε ο τηλεφωνητής να ξέρει εκ των προτέρων το προφίλ του πελάτη που έχει καλέσει.
Και το προφίλ του πελάτη περιλαμβάνει την πρώτη και την τελευταία ημερομηνία παραγγελίας, το σύνολο της τελευταίας παραγγελίας, το συνολικό αριθμό παραγγελιών καθώς και το συνολικό χρηματικό ποσό που έχει δώσει ο πελάτης για όλες τις παραγγελίες.
Εκτός αυτών εμφανίζει την απόσταση που έχει ο πελάτης από το μαγαζί και τον χρόνο που θέλει ο διανομέας για να φτάσει εκεί.
Η πληροφορία στην υπηρεσία του τηλεφωνητή