Μία επιχείρηση μαζικής εστίασης σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλο τύπο επιχείρησης έχει ιδιαιτερότητες που καθιστούν την οργάνωση της εξαιρετικά απαραίτητη.

Οργάνωση επιχείρησης μαζικής εστίασης σημαίνει ότι πρέπει ολόκληρη η επιχείρηση να λειτουργήσει απρόσκοπτα και άψογα σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα μέσα στην ημέρα για να εξυπηρετήσει όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες προσφέροντας όσο το δυνατόν καλύτερες υπηρεσίες με όσο το δυνατόν λιγότερο προσωπικό. Η μηχανογράφηση είναι το μόνο εργαλείο που δίνει την δυνατότητα στις επιχειρήσεις να οργανωθούν και να μπορέσουν με μειωμένα κόστη να έχουν το προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού.

Μετά από λεπτομερή ανάλυση κάθε επιμέρους εργασίας της επιχείρησης βρήκαμε τις χρονοτριβές του προσωπικού, τα λάθη στην επικοινωνία και υλοποιήσαμε ένα λογισμικό το οποίο καταφέρνει να μειώνει τις καθυστερήσεις και τους διαπληκτισμούς λόγω ασαφούς επικοινωνίας.

Ο πελάτης που παραγγέλνει take away πάει στον αυτόματο πωλητή όπου κάνει την παραγγελία του, πληρώνει και παραλαμβάνει χωρίς να πάρει στο ταμείο και να περιμένει στην ουρά. Διαβάζει όλο τον κατάλογο ο οποίος βρίσκεται μέσα στον υπολογιστή με μορφή βιβλίου, όπως ο χάρτινος, επιλέγει και διαμορφώσει το κάθε είδος ανάλογα με την επιθυμία του πληρώνει με την κάρτα του στο POS της τράπεζας και πάει για να παραλάβει την παραγγελία του. Ο ταμίας με την online ενημέρωση του POS της τράπεζας από την εφαρμογή με το ποσό της παραγγελίας του πελάτη αποφεύγει τις επιπλέον πληκτρολογήσεις ποσών στο POS άρα και την πιθανότητα λαθών και χρονοτριβών.

Ο τηλεφωνητής γνωρίζει τα στοιχεία του πελάτη που καλεί, τα στοιχεία ποιότητας του όπως τζίρος, αριθμός παραγγελιών, ημερομηνίες πρώτης και τελευταίας παραγγελίας και την απόσταση χρονική και χιλιομετρική από την επιχείρηση πριν σηκώσει το τηλέφωνο της εισερχόμενης κλήσης.

Ο διανομέας διαβάζει με το κινητό τα barcode των παραγγελιών που είναι έτοιμες προς διανομή, το σύστημα αναγνωρίζει και συγκεντρώνει όσες βρίσκονται σε κοντινή απόσταση και παράλληλα εμφανίζει στον χάρτη με καρφίτσα την τοποθεσία του πελάτη. Ο διανομέας παίρνει τις παραγγελίες που προτείνει το σύστημα, δεν περιμένει τις αποδείξεις λιανικής γιατί τις τυπώνει σε φορητό εκτυπωτή κερδίζοντας τον χρόνο αναμονής της έκδοσης των στον εκτυπωτή του ταμείου.

Ο σερβιτόρος ανά πάσα στιγμή γνωρίζει την κατάσταση των παραγγελιών στα παρασκευαστήρια τα οποία ενημερώνονται από τους παρασκευαστές μέσω της οθόνης που έχει το κάθε ένα.

Ο επιχειρηματίας ανά πάσα στιγμή γνωρίζει την εικόνα της επιχείρησης. Ποιος διανομέας είναι σε διανομή, πόσες παραγγελίες έχει πάει από την αρχή της βάρδιας του, πόσο τζίρο έχει κάνει, πόσες παραγγελίες έχει πάρει ο κάθε σερβιτόρος, πόσο είναι το σύνολο τους και πόσες παραγγελίες έχει πάρει ο κάθε χειριστής και πόσες ο κάθε αυτόματος πωλητής.

Η τεχνολογική αναβάθμιση της επιχείρησης είναι ο μόνος τρόπος για να πάει η επιχείρηση στο μέλλον

Pin It