Είναι πάρα πολύ καλό όταν χτυπάει το τηλέφωνο να είσαι προετοιμασμένος. Πριν το σηκώσεις !!!
Το CallCRM είναι η πιο απλή εφαρμογή για την οργάνωση της επικοινωνίας που συνδυάζει αναγνώριση κλήσης και CRM σε ένα λογισμικό.
Με την λειτουργία CallerID εμφανίζεται ο αριθμός της εισερχόμενης κλήσης και εάν είναι καταχωρημένος στην βάση δεδομένων όλα τα στοιχεία της επαφής.
Με την λειτουργία CRM ο χρήστης αποθηκεύει την περίληψη της επικοινωνίας ώστε να είναι διαθέσιμη οποιαδήποτε στιγμή.
Οι δυνατότητες του CallCRM είναι:
- Αναγνώριση κλήσης
Αναγνωρίζεται ο αριθμός της εισερχόμενης κλήσης και εάν είναι καταχωρημένος τα στοιχεία της επαφής. Εάν η εφαρμογή ρυθμιστεί να ανοίγει την καρτέλα της επαφής με την εισερχόμενη κλήση τα στοιχεία που εμφανίζει είναι Όνομα, Διεύθυνση, Εταιρεία και email με το αναλυτικό ιστορικό κλήσεων.
Εάν όχι εμφανίζει το όνομα της επαφής και τον αριθμό των φορών που έχει καταχωρηθεί σχόλιο κλήσης
- Ιστορικό επικοινωνίας
Ανεξάρτητα από την ρύθμιση της εφαρμογής αναφορικά με την λειτουργία κατά την εισερχόμενη κλήση ο χειριστής έχει στην διάθεση του το ιστορικό της επικοινωνίας ανά πάσα στιγμή. Καταχώρηση ιστορικού μπορεί να γίνεται είτε κατά την διάρκεια της κλήσης είτε μετά το πέρας αυτής.
- Καταχώρηση πολλαπλών τηλεφώνων σε μία επαφή
Η εφαρμογή υποστηρίζει την καταχώρηση πολλαπλών αριθμών τηλεφώνου σε μία επαφή ώστε να είναι πάντα συγκεντρωμένη η επικοινωνία με αυτήν
- Ευρετήριο με κοινό κλειδί για επαφή, σχόλιο κλήσης και αριθμό τηλεφώνου
Το έξυπνο ευρετήριο της εφαρμογής ανασύρει από την βάση δεδομένων οποιαδήποτε εγγραφή περιέχει στο επαφή, σχόλιο ή αριθμό τηλεφώνου την λέξη κλειδί
- On memory λίστα εισερχομένων κλήσεων
Η on memory λίστα κλήσεων του CallCRM έχει σχεδιαστεί ώστε να μην χάνονται κλήσεις αφενώς και αφετέρου να μην καταχωρούνται στην βάση αχρείαστες πληροφορίες. Η on memory λίστα μετά την έξοδο από την εφαρμογή καθαρίζει και αποθηκεύονται μόνο οι κλήσεις για τις οποίες υπάρχει σχόλιο επικοινωνίας
- Χρήση της εφαρμογής σαν VOIP συσκευή
Η εφαρμογή μόνο στην περίπτωση VOIP τηλεφωνίας λειτουργεί και σαν Sip Phone όπου ο χρήστης μπορεί με τον υπολογιστή, χωρίς συσκευή, να απαντάει και να κάνει κλήσεις
- Εισαγωγή επαφών από Excel
Με την λειτουργία «Import contacts» υπάρχει η δυνατότητα εισαγωγής πολλαπλών επαφών από αρχείο excel με ελεύθερο format. Τα πεδία που χρειάζονται για την εισαγωγή είναι: Τηλέφωνο, Επωνυμία / Όνομα, Διεύθυνση, Εταιρεία, Email
- Χαρακτήρες Prefix
Εφόσον καταχωρηθεί χαρακτηριστικό prefix η εφαρμογή αφαιρεί τους χαρακτήρες αυτούς από το τηλέφωνο για να μην καταχωρείται άσχετος αριθμός τηλεφώνου
- Καταχώρηση εξερχομένων κλήσεων
Υπάρχει η δυνατότητα καταχώρησης εξερχομένων κλήσεων αλλά και manual εγγραφών για να καταχωρείται επικοινωνία που έχει γίνει με άλλο από το τηλέφωνο τρόπο
Ανάγκες σε software και hardware
Η εφαρμογή τρέχει σε windows 10 ή νεότερο λειτουργικό και είναι συμβατή με όλες τις τεχνολογίες τηλεφωνίας. Για την περίπτωση αναλογικών γραμμών ή ISDN υπάρχει ανάγκη χρήστης modem με λειτουργία CallerID για την αναγνώριση κλήσης.
Υπάρχει η δυνατότητα εγκατάστασης σε τοπικό δίκτυο με κεντρική βάση δεδομένων