Δεν είναι λίγες οι φορές που ο πελάτης ζητάει από τον υπάλληλο που δίνει την παραγγελία του να τον καλέσει ο διανομέας πριν να φύγει από το μαγαζί για να ξέρει να τον περιμένει. Ο υπάλληλος σημειώνει στα σχόλια της παραγγελίας την επιθυμία του πελάτη και ο διανομέας πριν ξεκινήσει ψάχνει να βρει το τηλέφωνο του πελάτη, να πάει στο τηλέφωνο του μαγαζιού και να κάνει την κλήση ώστε να είναι τυπικός με τις επιθυμίες του πελάτη.
Με το «Meridian Xpress» την εφαρμογή που χρησιμοποιεί ο διανομέας στο κινητό του τηλέφωνο για να παίρνει τις παραγγελίες και να τις χρεώνεται στο ταμείο του μπορεί σπρώχνοντας με το δάχτυλο δεξιά την παραγγελία να κάνει αυτόματα κλήση στον πελάτη για να επικοινωνήσει μαζί του.
Απλός χειρισμός για μία αρκετά συχνή ανάγκη που μηδενίζει τις χρονοτριβές.