fbpx

Προκειμένου να σας παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο, αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπο μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθε περισσότερα

Μία μεγάλη γκάμα δια δραστικών στατιστικών για την διανομή με γραφήματα, μπάρες και πίτες αποτυπώνουν την πραγματική πορεία της επιχείρησης.

Επειδή τα στατιστικά στοιχεία είναι δια δραστικά ο χρήστης μπορεί να επεμβαίνει στα αποτελέσματα και να βλέπει λεπτομέρειες και αναλύσεις επί αυτών

Θέση πελάτη στον χάρτη

Ο πελάτης εμφανίζεται με κύκλο πάνω στον χάρτη όπου η διάμετρος του κύκλου είναι ανάλογη με τον τζίρο που έχει κάνει στην επιχείρησης. Έτσι με μια ματιά αυτόματα φαίνεται ο καλός και ο κακός πελάτης

 

Χρόνος παράδοσης παραγγελίας

Ένα από τα βασικότερα στοιχεία που πρέπει να προσέχει μία επιχείρηση που κάνει διανομή παραγγελιών είναι ο χρόνος παράδοσης σε κάθε πελάτη. Γιατί ο πελάτης που θα εξυπηρετηθεί γρήγορα και με το σωστό προϊόν θα ξανά παραγγείλει. Τον χρόνο παρασκευής των προϊόντων και τον χρόνο που θέλει ο διανομέας να φτάσει στον πελάτη απεικονίζει το γράφημα καθώς δείχνει και την γραμμή των 30 λεπτών για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης

Αριθμός παραγγελιών

Σημαντικό στοιχείο στατιστικής ανάλυσης των εργασιών της επιχείρησης είναι ο αριθμός των παραγγελιών delivery που κάνει ανά ημέρα. Ένα γράφημα με μπάρες αποτυπώνει αυτό για να μπορεί ο επιχειρηματίας να ξέρει την πορεία των εργασιών του.

Ανάλυση πωλήσεων ανά χιλιομετρική ή/και χρονική απόσταση από το μαγαζί

Η ανάλυση του τζίρου ανάλογα με την απόσταση του πελάτη από το μαγαζί είναι ένα στοιχείο το οποίο δείχνει πόσο μακριά πάει διανομή και για πόσο τζίρο. Ο χρόνος χωρίζεται σε απόσταση ανά λεπτό και η χιλιομετρική απόσταση ανά 100 μέτρα. Σε δύο γραφήματα λοιπόν φαίνεται πόσο μακριά αξίζει να πάει ο διανομέας παραγγελία και πόσο χρόνο θα λείπει από το μαγαζί

Ποσόστωση παραγγελιών ανά τύπο – Τηλεφωνικές και online

Στο γράφημα αναλύεται ποσοστιαία το σύνολο του τζίρου των τηλεφωνικών σε σχέση με των online παραγγελιών. Όσο περισσότερες online παραγγελίες κάνει ένα μαγαζί τόσο περισσότερες προμήθειες πληρώνει σε τρίτους και τόσο περισσότερη εξάρτηση έχει σε αυτούς σε αντίθεση με τις τηλεφωνικές παραγγελίες που δεν έχουν προμήθειες και εξάρτηση από τους παρόχους

Ανάλυση πωλήσεων ανά ΤΚ και οδό

Στο γράφημα αυτό απεικονίζεται ο τζίρος των πελατών αναλυμένος ανά ταχυδρομικό κώδικα σε πρώτη ανάγνωση και με δυνατότητα ανάλυσης ανά οδό. Όταν ο χρήστης επιλέξει τον ταχυδρομικό κώδικα που θέλει να δει την ανάλυση το γραφικό ανανεώνεται και δείχνει ανάλυση ανά οδό

Καλύτερος πελάτης

Σε αυτό το γράφημα με τις μπάρες εμφανίζεται ο καλύτερος πελάτης αναφορικά με τον τζίρο που έχει κάνει στην επιχείρηση.  

Pin It