Ένας μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων κάνει πωλήσεις σε πελάτες που μπαίνουν μέσα στην επιχείρηση και σε πελάτες απομακρυσμένους οι οποίοι βάζουν παραγγελίες. Το πρόβλημα κατά την τιμολόγηση που δημιουργείται είναι να πουληθούν είδη από το απόθεμα που ενώ βρίσκονται στην αποθήκη δεν είναι και απαραίτητα διαθέσιμα αφού πρέπει να παραδοθούν σε άλλο πελάτη. Πάλι υπάρχει αρκετές φορές η ευχέρεια ένα προϊόν το οποίο βρίσκεται σε παραγγελία να μπορεί να δοθεί σε κάποιο πελάτη άμεσα αφού η ποσότητα του είναι να αυξηθεί σε μερικές ώρες ή την επόμενη μέρα. Έτσι αντί να αρνηθούμε την πώληση σε ένα πελάτη μπορούμε έχοντας στο μυαλό μας την επερχόμενη παραλαβή να πουλήσουμε το εν λόγο προϊόν. Το Commerce με την λειτουργικότητα που έχει να εμφανίζει το απόθεμα, την διαθέσιμη και την σε παραγγελία ποσότητα κατά την έκδοση παραστατικού λύνει τα χέρια στον χρήστη που μπορεί άμεσα να αποφασίσει εάν θα πουλήσει ή όχι το προϊόν.
Η λειτουργία αυτή παρέχεται στην έκδοση Professional και στις μεγαλύτερες