Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε την αφοσίωση του πελάτη θα πρέπει κάθε φορά που αγοράζει κάτι και κάνει κάποιο ποσό τζίρο να του δίνουμε κάποιους πόντους bonus. Και στο τέλος όταν ο πελάτης φτάσει ένα συγκεκριμένο αριθμό πόντων θα λαμβάνει κάποιο δώρο.
Με το Commerce αυτή η διαδικασία είναι πάρα πολύ εύκολη να γίνει και να μπορεί ο χρήστης να την διαχειριστεί.
Όλα τα προϊόντα που καταχωρούνται στο Commerce πρέπει να ανήκουν σε κάποια κατηγορία. Παραμετροποιώντας την κατηγορία βάζουμε τον αριθμό των πόντων που ο πελάτης θα κερδίζει ανά ποσό που ξοδεύει αγοράζοντας προϊόντα ή υπηρεσίες από αυτήν την κατηγορία και κάθε φορά που θα γίνεται μία πώληση, ανεξάρτητα από το παραστατικό που θα εκδοθεί, το Commerce θα προσθέτει τον αντίστοιχο αριθμό πόντων στον πελάτη. Αυτός ο αριθμός των πόντων που έχει ο πελάτης αφενός καταχωρείται και σώζεται στην καρτέλα του αφετέρου τυπώνεται και πάνω στο παραστατικό. Με δεδομένο ότι το Commerce μπορεί να διαχειριστεί απεριόριστο αριθμό κατηγοριών και υποκατηγοριών αυτό σημαίνει ότι τα περιθώρια παραμετροποίησης του Bonus ουσιαστικά δεν έχουν κανένα περιορισμό
Έτσι όταν φτάσει το επιθυμητό σύνολο των πόντων μπορούμε να του δώσουμε το δώρο που θέλει ή την έκπτωση ή εάν έχουμε δύο ή τρία διαφορετικά δώρα ανά διαφορετικό αριθμό πόντων να τον αφήσουμε να συνεχίσει για να πιάσει τον επόμενο στόχο.
Η λειτουργία διαχείρισης αφοσίωσης πελατών ξεκινάει από την έκδοση Professional.