Έχω καταχωρήσει πολλές φορές μία περιοχή αλλά με διαφορετικές περιγραφές. Από που μπορώ να το διορθώσω αυτό; (KB_51)
Πριν τη διαδικασία διόρθωσης των περιοχών προτείνεται η λήψη backup από το μενού Γενικά -> Backup Αρχείων.
Στη συνέχεια από το μενού Πίνακες -> Πελάτες -> Ευρετήριο πατήστε το κουμπί Περιοχές. Στο παράθυρο που ανοίγει σας εμφανίζονται σε λίστα όλες οι περιοχές που έχουν καταχωρηθεί στο Delivery.
Επιλέξτε με πατημένο το Ctrl τις εγγραφές της λανθασμένης περιοχής καθώς και την σωστή π.χ. ΠΕΙΡΑΙΑΣ και ΠΕΙΡΑΙΑΑΑΑΣ και πατήστε Μεταφορά.
Επάνω στα πεδία εμφανίζεται ένα ακόμη πεδίο το Μεταφορά στην.
Από τη λίστα κάντε 2πλο κλικ στην περιοχή που θέλετε να διορθώσετε και θα εμφανιστεί επάνω στο πεδίο Περιοχή. Πατήστε στο πεδίο Μεταφορά στην και επιλέξτε τη σωστή Περιοχή και έπειτα πατήστε το κουμπί Καταχώρηση. Στη συνέχεια επιλέξτε πάλι από τη λίστα την περιοχή με το λάθος όνομα και πατήστε το κουμπί Mεταφορά. Στο μήνυμα «Θέλετε να διαγραφή η .... περιοχή;” δίνετε Ναι. Τέλος κάντε έξοδο από το παράθυρο των περιοχών και ζητήστε μια εύρεση στους πελάτες για να γίνει ενημέρωση των αλλαγών.
Το παρόν ισχύει για την έκδοση του Delivery 2.1.2.155