fbpx

Προκειμένου να σας παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο, αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπο μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθε περισσότερα

Αφού καταχωρήσω τα στοιχεία σε ένα παραστατικό, πατώντας το κουμπί Εκτύπωση εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα "Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με την διαδικασία έκδοσης των παραστατικών. Θα πρέπει άμεσα να επικοινωνήσετε με τον προμηθευτή του συστήματος λόγω σοβαρότητας του προβλήματος. Το παραστατικό αυτό θα εκδοθεί σωστά αλλά στο επόμενο θα υπάρχει πρόβλημα διπλής αρίθμησης.". (KB_55)

Το αρχείο που κρατάει τους αριθμούς παραστατικών έχει επιλογή «Μόνο για ανάγνωση».

 

Λύση :

 

Εντοπίστε το αρχείο με όνομα SalesAppReg.mdb που βρίσκεται στην θέση  "drive:\Program Files\ArionSoftware\Commerce\Database". Επιλέξτε το αρχείο και από το menu που εμφανίζεται με δεξί κλικ επάνω του, επιλέξτε Ιδιότητες. Στο παράθυρο των ιδιοτήτων απενεργοποιείστε την επιλογή "Μόνο για ανάγνωση". Αποθηκεύστε την αλλαγή πατώντας Ok και ξεκινήστε το πρόγραμμα.

 

Σημείωση : Σε περίπτωση που το πεδίο "Μόνο για ανάγνωση" δεν είναι επιλεγμένο κάντε επανεκκίνηση στον υπολογιστή σας και ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες.

 

 

 

Από Πωλήσεις -> Διαχείριση Παραστατικών κάντε επεξεργασία σε όλα τα παραστατικά που εκδίδετε και βεβαιωθείτε ότι στις Σειρές Παραστατικού ο αριθμός που αναγράφεται είναι ο σωστός. Συγκεκριμένα θα πρέπει να αναγράφεται ο αριθμός του τελευταίου παραστατικού που έχετε εκδώσει.

 

 

 

Το παρόν ισχύει για την έκδοση 1.7.9.54 και αναφέρεται σε όλες τις εφαρμογές Commerce Family.

Pin It