Οδηγίες για την καταχώρηση εικονικού Δελτίου Αποστολής Επιστροφής σε προμηθευτή (KB_77)
Για να καταχωρήσετε Πιστωτικό τιμολόγιο από προμηθευτή θα πρέπει να υπάρχει Δελτίο Αποστολής Επιστροφής από εσάς προς τον προμηθευτή σας με τα προϊόντα που επιστρέφετε. Στην περίπτωση που δεν εκδίδετε Δελτία Αποστολής Επιστροφής θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα εικονικό ώστε να είναι δυνατή στη συνέχεια η καταχώρηση του Πιστωτικού του προμηθευτή σας.
Πριν την καταχώρηση του Δελτίου απαιτείται από Αγορές -> Διαχείριση να βρείτε το Δελτίο Αποστολής Επιστροφής και με δεξί κλικ επάνω του και επιλογή στο Επεξεργασία να ανοίξετε την καρτέλα του.
Θα πρέπει να επιλέξετε το πεδίο Έκδοση Παραστατικού και στη συνέχεια στο κάτω μέρος του παραθύρου που αναγράφει Σειρές παραστατικού να κάνετε στη λίστα δεξί κλικ και να επιλέξετε Νέα Σειρά. Στο παράθυρο που σας ανοίγει απλά πατήστε Καταχώρηση και θα εμφανιστεί μια κενή εγγραφή. Τέλος κάντε Καταχώρηση στην καρτέλα του Δελτίου Αποστολής Επιστροφής για να καταχωρηθούν οι αλλαγές.
Έπειτα από Αγορές -> Καταχώρηση επιλέγετε το παραστατικό, τον προμηθευτή σας και εισάγετε τα προϊόντα που του επιστρέφετε. Πατάτε Εκτύπωση και στο μήνυμα επιβεβαίωσης δίνετε Ναι. Δεν θα γίνει εκτύπωση μόνο απλή Καταχώρηση του Δελτίου Επιστροφής. Στο μήνυμα File not Found που θα εμφανιστεί αμέσως μετά (επειδή δεν έχει οριστεί φόρμα) δίνετε Ok.
Το παρόν ισχύει για την έκδοση 1.8.1.23 όλων των εφαρμογών Commerce Family